42 مووی | مرجع دانلود و تماشای آنلاین فیلم و سریال

http://42movie.ir/

دانلود فیلم تایگر 3 Tiger 3 2023

دانلود فیلم تایگر 3 Tiger 3 2023 (با کیفت عالی)  تماشای این فیلم برای افراد زیر 13 سال مناسب نیست ژانر: هندی. اکشن. ماجراجویی امتیاز : 7.5 محصول: هند سال انتشار: 2023 کارگردان : Manee

دانلود فیلم تایگر 3 Tiger 3 2023 (با کیفت عالی)  تماشای این فیلم برای افراد زیر 13 سال مناسب نیست ژانر: هندی. اکشن. ماجراجویی امتیاز : 7.5 محصول: هند سال انتشار: 2023 کارگردان : Manee

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
دانلود فیلم تایگر 3 Tiger 3 2023
خلاصه داستان :

دانلود فیلم تایگر 3 Tiger 3 2023

(با کیفت عالی)

 تماشای این فیلم برای افراد زیر 13 سال مناسب نیست

ژانر: هندی. اکشن. ماجراجویی

امتیاز7.5

محصول: هند

سال انتشار: 2023

کارگردان : Maneesh Sharma

بازیگران : Salman Khan, Katrina Kaif, Shah Rukh Khan

خلاصه داستان: 

"تایگر 3"، پروژه سینمایی هندی مهیج 2023، بیانگر ماجراهای اویناش سینگ راتور است، معروف به تایگر، یک عامل سری که دو دهه از عمر خود را وقف خدمت در نهاد اطلاعاتی هند نموده است. روزگاری مورد تکریم، تایگر ناگهان با اتهاماتی غیرمنتظره مبنی بر خیانت مواجه می‌شود، و این اتهامات به سرعت در سرتاسر میهنش پخش می‌گردد. اکنون می‌بایست برای رفع اتهام از خود و بازیابی حیثیتش، از هموطنان و دولت خود درخواست یاری کند، چرا که در غیر این صورت، پیامدهای ناخوشایندی برایش در انتظار خواهد بود

ارائه شده از وبسایت 24 مووی


تریلر فیلم تایگر3


لینک های دانلود (با دوبله فارسی)

  • نسخه دوبله فارسی
  • کیفیت: HDCAM (پرده ای)

درباره فیلم:

تحت تولید شرکت سرشناس فیلم‌سازی در هند، یاش راج فیلمز، فیلم "تایگر 3" در سال 2023 به بازار عرضه شد، با هدایت کارگردان پرتوان مانیش شارما و قلم داستان‌پرداز ماهری چون شریدر رغوان. این اثر سینمایی، که بخشی از مجموعه اکشن و مهیج Tiger به‌شمار می‌آید، ادامه موفقیت‌های خود را پیش از افتتاحیه با فیلم مطرح "پاتان" دنبال نمود. 

با هزینه‌ای افزون بر 36 میلیون دلار، "تایگر 3" در اولین هفته‌های اکران خود توانست به فروش چشمگیر 50 میلیون دلار دست یابد و بار دیگر سلمان خان را به عنوان یکی از پرفروش‌ترین بازیگران سینمای هند مطرح کرد. 

استقبال علاقه‌مندان و دیدگاه‌های مثبتی که از سوی منتقدان دریافت کرد، بیانگر موفقیت این فیلم بود. همچنین "تایگر 3" توانست رکورد درآمدزایی برای اولین روز اکران در جشنواره دیوالی را شکسته و فروشی بی‌سابقه را در باکس آفیس هندوستان و آمریکای شمالی به نمایش بگذارد.

سلمان خان به همراه کاترینا کایف و دیگر بازیگران مشهوری چون ریدی دوگرا، میشل لی، و عمران هاشمی، در این پروژه هنرنمایی افتخارآمیزی داشتند. فیلمبرداری "تایگر 3" که از مارس 2021 در موقعیت‌های چشم‌نواز شهر بمبئی آغاز شد، با سفری به نقاطی دیدنی در ترکیه، روسیه و اتریش ادامه یافت. 

انتظار می‌رود که پس از موفقیت فروش فوق‌العاده "پاتان"، "تایگر 3" نیز روند درخشانی را در باکس آفیس به ثبت رساند.

تایگر 3


تولید:

عملیات فیلمبرداری "تایگر 3" در مارس 2021 در شهرهای بمبئی و دهلی نو زیر دوربین رفت. تولید مقاطعی از فیلم به کشور ترکیه و مناظر خیره‌کننده‌اش کشانده شد. در ماه اوت همان سال، یکی از سکانس‌های پرهیجان تعقیب و گریز با ماشین در شهر تاریخی سن پترزبورگ فیلمبرداری گردید. با ورود به سپتامبر 2021، تولید به دامن زیبایی‌های اتریش رسید و سکانس‌هایی کلید خورد.

در فوریه 2022، نوبت به جلوه‌های اکشن و هیجانی در دهلی نو افتاد که جلوی دوربین رفتند. فیلمبرداری به قدم‌های پایانی خود نزدیک شد و در اواخر ماه آوریل 2023، ساخت مجموعه‌های باشکوه در بمبئی آغاز شده و به اتمام رسید. در ماه مه، فیلمبرداری اضافی به همراه حضور کوتاه شاهرخ خان صورت گرفت. این بخش در طی ده روز در جزیره ماد و پیرامون ساخت یک مجموعه‌ کاخ بزرگ برای سکانس‌های مهیج ادامه یافت. و در نهایت فیلمبرداری با ثبت آخرین صحنه‌ها در اواخر ماه مه 2023 به خاتمه رسید.

ارائه شده از وبسایت 42 مووی

توضیحات / دانلود گزارش کد : 21

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان