42 مووی | مرجع دانلود و تماشای آنلاین فیلم و سریال

http://42movie.ir/

دانلود فیلم همه ارواح All Souls 2023

دانلود فیلم همه ارواح با زیرنویس فارسی All Souls 2023 فیلم همه ارواح ۲۰۲۳ با کیفیت عالی توضیحات درمورد فیلم همه ارواح: ژانر: جنایی، اکشن، درام، معمایی، هیجانی  انتشار: 2023 زبان: انگلیسی و ز

دانلود فیلم همه ارواح با زیرنویس فارسی All Souls 2023 فیلم همه ارواح ۲۰۲۳ با کیفیت عالی توضیحات درمورد فیلم همه ارواح: ژانر: جنایی، اکشن، درام، معمایی، هیجانی  انتشار: 2023 زبان: انگلیسی و ز

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
دانلود فیلم همه ارواح All Souls 2023
خلاصه داستان :

دانلود فیلم همه ارواح با زیرنویس فارسی All Souls 2023

فیلم همه ارواح ۲۰۲۳ با کیفیت عالی

توضیحات درمورد فیلم همه ارواح:

ژانر: جنایی، اکشن، درام، معمایی، هیجانی 

انتشار: 2023

زبان: انگلیسی و زیرنویس فارسی

مدت زمان: 78 دقیقه

کارگردان: امانوئل پیکت

محصول: آمریکا

امتیاز: 5.0


خلاصه داستان فیلم همه ارواح:

فیلم "همه ارواح" (All Souls 2023) یک داستان پرتنش و نفس‌گیر در ژانر اکشن و جنایی است. مرکزیت داستان حول شخصیت ریور، یک خبرچین پلیس، می‌چرخد که در تلاش است تا یک قاچاقچی مواد مخدر خطرناک را متوقف سازد. موضوع به خطر افتادن دخترش در یک شب مرگبار نیز عمق بیشتری به داستان می‌بخشد و مشغله ذهنی بالایی برای مخاطب ایجاد می‌کند.

ارائه شده از وبسایت 42 مووی


تریلر فیلم همه ارواح


لینک های دانلود

(سانسور شده با زیرنویس فارسی چسبیده)

دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.45 گیگابایت

دانلود کیفیت 720p با حجم 764 مگابایت

دانلود کیفیت 480p با حجم 385 مگابایت


درباره فیلم همه ارواح:

فیلم "همه ارواح" (All Souls) به کارگردانی امانوئل پیکت و نویسندگی آنتونی راگنون دوم، در قالب یک تریلر اکشن جنایی ساخته شده که تم معمایی و هیجان‌انگیزی را دنبال می‌کند. این فیلم با موضوع پیچیده‌ای از یک خبرچین پلیس که در تعقیب یک قاچاقچی مواد مخدر بسیار خطرناک است و می‌کوشد دخترش را نجات دهد، مخاطب را با خود همراه می‌سازد.

فیلم همه ارواح

با توجه به اینکه فیلم توسط سه کمپانی مشهور تولید شده و توسط کمپانی Lionsgate در سینماها اکران و سپس در سرویس استریم آمازون پرایم ویدیو در دسترس قرار گرفته، می‌توان انتظار داشت که این فیلم دارای استانداردهای بالای تولید و پخش باشد.

وجود بازیگرانی نظیر مایکی مدیسون و مویز آمادو و بقیه بازیگران در کنار تدوین حرفه‌ای نیکلاس گالوچی و ژاکلین کرامر، و فیلمبرداری دقیق شان باگلی، موجب ایجاد فضایی جذاب و منسجم در این فیلم شده است.

فیلم همه ارواح

موسیقی الیور کوتس نیز قطعاً به فضاسازی و تقویت تنش‌های لحظات حیاتی داستان کمک می‌کند و می‌تواند یکی از بخش‌های به یادماندنی فیلم باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند از وبسایت "42 مووی" نسخه زبان اصلی فیلم "همه ارواح" را با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده دانلود کرده و شاهد یک روایت جذاب و تعلیق‌آمیز باشند که ساعاتی سرگرم‌کننده و پرتنش را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 56

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان