42 مووی | مرجع دانلود و تماشای آنلاین فیلم و سریال

http://42movie.ir/

دانلود فیلم اکشن کینگزمن با دوبله فارسی The King’s Man 2021 (دوبله فارسی)

دانلود فیلم اکشن کینگزمن با دوبله فارسی The King’s Man 202 ژانر: اکشن. جنایی زبان: دوبله فارسی + انگلیسی محصول: آمریکا. بریتانیا سال تولید: 2021  امتیاز: 6.7 از 10 خلاصه داستان: \"کین

دانلود فیلم اکشن کینگزمن با دوبله فارسی The King’s Man 202 ژانر: اکشن. جنایی زبان: دوبله فارسی + انگلیسی محصول: آمریکا. بریتانیا سال تولید: 2021  امتیاز: 6.7 از 10 خلاصه داستان: \"کین

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
دانلود فیلم اکشن کینگزمن با دوبله فارسی The King’s Man 2021 (دوبله فارسی)
خلاصه داستان :

دانلود فیلم اکشن کینگزمن با دوبله فارسی The King’s Man 202

ژانر: اکشن. جنایی

زبان: دوبله فارسی + انگلیسی

محصول: آمریکا. بریتانیا

سال تولید: 2021

 امتیاز: 6.7 از 10

خلاصه داستان:

"کینگزمن: سرویس اول" (The King’s Man)، که در سال 2021 منتشر شد، پیش‌درآمدی بر مجموعه فیلم‌های محبوب "کینگزمن" است و داستان آن در دوران اولیه قرن بیستم می‌گذرد. این فیلم اکشن و ماجراجویانه به کارگردانی متیو وان، ماجرا را به دوره‌ای برمی‌گرداند که گروهی از بدترین دیکتاتورها و مغزهای مجرم تاریخ به منظور ترسیم یک نقشه شوم برای نابودی جهان و کشتن میلیون‌ها نفر، دور هم جمع می‌شوند.

در این نسخه از فیلم، شاهد ماجرای یک مرد اشراف‌زاده (دوک آکسفورد با بازی رالف فاینس) و محافظش هستیم که تلاش می‌کنند، در مقابل تهدیدها و نقشه‌های پیچیده این ظالمان بایستند. آنها باید با زمان مبارزه کنند تا از عملی شدن برنامه‌های شرورانه این گروه جلوگیری کنند. در فیلم شاهد جنگ‌های اول جهانی، نفوذهای اطلاعاتی و تلاش‌های دلاورانه برای حفاظت از بشریت به روش‌های جسورانه و نوآورانه هستیم که ویژگی‌های محوری سری "کینگزمن" را تشکیل می‌دهند.

درباره فیلم:

فیلم "کینگزمن" یا "حامی پادشاه" (The King's Man) یک اثر پرزرق و برق سینمایی درام و اکشن است که دنیای جاسوسی را با چاشنی طنز بازگو می‌کند. این فیلم بخشی از فرنچایز "کینگزمن" است و به عنوان پیش‌درآمدی بر قسمت‌های قبلی، یعنی "Kingsman: The Secret Service" (2014) و "Kingsman: The Golden Circle" (2017)، عمل می‌کند. کارگردانی فیلم بر عهده متیو وان بوده و او به همراه کارل گاجدوسک در نویسندگی فیلمنامه نیز همکاری داشته‌اند.

این فیلم قصه ابتدایی تشکیل سازمان جاسوسی کینگزمن را روایت می‌کند و در زمینه‌ای جهانی با الهام از سری کتاب‌های کامیک "The Secret Service" نوشته مارک میلار و دیو گیبونز، می‌گذرد. بازیگران شاخصی چون رالف فاینز، چارلز دنس، دانیل برول، و استنلی توچی به تصویر کشیدن شخصیت‌ها پرداخته‌اند.

به دلیل شیوع ویروس کرونا، اکران این فیلم دچار تاخیر شد و در نهایت در 22 دسامبر 2021 در آمریکا و سایر کشورها به نمایش درآمد. بینندگان در صورت تمایل می‌توانند نسخه دوبله فارسی و نسخه زبان اصلی فیلم را با لینک مستقیم و با نیم بها از وبسایت دوستی‌ها دانلود کرده و به تماشای آثاری نوآورانه از دنیای جاسوسی بپردازند.

ارائه شده از وبسایت 42مووی

لینک های دانلود

دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 3.77 گیگابایت

دانلود نسخه 1080p با حجم 2.37 گیگابایت

دانلود نسخه 720p با حجم 1.21 گیگابایت

دانلود نسخه 480p با حجم 884 مگابایت

توضیحات / دانلود گزارش کد : 10

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان