42 مووی | مرجع دانلود و تماشای آنلاین فیلم و سریال

http://42movie.ir/

دانلود فیلم توتم Totem 2023

دانلود رایگان فیلم سینمایی توتم با زیرنویس فارسی Totem 2023 فیلم روح محافظ محصول ۲۰۲۳ با کیفیت عالی توضیحات درمورد فیلم توتم: ژانر: درام سال انتشار: 2023 زبان: اسپانیایی زیرنویس فارسی

دانلود رایگان فیلم سینمایی توتم با زیرنویس فارسی Totem 2023 فیلم روح محافظ محصول ۲۰۲۳ با کیفیت عالی توضیحات درمورد فیلم توتم: ژانر: درام سال انتشار: 2023 زبان: اسپانیایی زیرنویس فارسی

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
 دانلود فیلم توتم Totem 2023
خلاصه داستان :

دانلود رایگان فیلم سینمایی توتم با زیرنویس فارسی Totem 2023

فیلم روح محافظ محصول ۲۰۲۳ با کیفیت عالی

توضیحات درمورد فیلم توتم:

ژانر: درام

سال انتشار: 2023

زبان: اسپانیایی زیرنویس فارسی

مدت: 79 دقیقه

امتیاز فیلم: 7.2 از 10

کارگردان: Lila Avilés

بازیگران: Marisol Gasé، Montserrat Marañon، Naíma Sentíes


خلاصه داستان فیلم توتم:

اطلاعاتی که ارائه کرده‌اید حاکی از آن است که فیلم "توتم" (Totem) محصول 2023 یک داستان خانوادگی دارای عناصری از ژانر معمایی یا ترسناک به نظر می‌رسد. با شخصیت اصلی، سول، که یک دختر هفت ساله است، داستان به نحوی جاذب و شاید هم تهدیدآمیز پیش می‌رود که در آن او شاهد تغییرات ناخوشایند و متعادل کننده‌ای در فضای خانه پدربزرگ هنگام تمادرک برای جشن تولد پدرش می‌باشد. این نوع داستان‌ها معمولاً به چگونگی مقابله شخصیت‌ها با نیروهای ناشناخته یا دشواری‌های درون خانوادگی می‌پردازد و روابط خانوادگی را زیر ذره‌بین قرار می‌دهد.

متاسفانه، اطلاعات بیشتری درباره "توتم" تا زمان برش دانش من در دسترس نیست، اما این توضیحات می‌تواند بینندگان را برای یک تجربه چالش‌برانگیز و احتمالاً دارای لحظاتی از ترس و اضطراب آماده کند.

ارائه شده از وبسایت 42 مووی


لینک های دانلود فیلم توتم

(سانسور شده با زیرنویس فارسی چسبیده)

دانلود کیفیت 1080p HQ با حجم 2.01 گیگابایت

دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.46 گیگابایت

دانلود کیفیت 720p با حجم 763 مگابایت

دانلود کیفیت 480p با حجم 535 مگابایت


درباره فیلم توتم:

با سپاس از اطلاعات دقیقی که در مورد فیلم "توتم" (با عنوان اصلی Tótem) در اختیار من قرار دادید. این اطلاعات پیش‌زمینه‌ای از یک اثر مورد انتظار درام که موفقیت‌هایی را در جشنواره‌های بین‌المللی به دست آورده است، فراهم می‌آورد. کارگردانی شده توسط لیلا آویلس و نمایش اولیه در جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم برلین نشان دهنده‌ی پتانسیل بالای این فیلم در ارتباط برقرار کردن با مخاطبان علاقمند به ژانر درام است. اکران گسترده در سینماها و انتشار بین‌المللی آنلاین، فیلم را برای تماشاگران سراسر جهان در دسترس قرار داده است.

فیلم توتم

برای بینندگانی که به دنبال پیگیری داستان‌های خانوادگی غنی و عمیق هستند و مایلند با فضاسازی‌های تأثیرگذاری که پیوندهای خانوادگی را مورد پرسش قرار می‌دهد وارد شوند، "توتم" انتخابی عالی به نظر می‌رسد. جوایز متعدد و نامزدی‌ها شهادتی بر کیفیت بالا و دستاوردهای هنری این اثر هستند.

فیلم توتم

برای تماشای نسخه زبان اصلی فیلم با زیرنویس فارسی چسبیده، توصیه می‌شود که به وبسایت "42 مووی" مراجعه کنید و اقدام به دانلود فیلم کنید. امکان دارد که این وبسایت لینک‌های مستقیم را برای دسترسی آسان تر به فیلم فراهم آورده باشد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 48

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان