42 مووی | مرجع دانلود و تماشای آنلاین فیلم و سریال

http://42movie.ir/

دانلود رایگان فیلم سینمایی جوکر با دوبله فارسی Joker 2019 

دانلود رایگان فیلم سینمایی جوکر با دوبله فارسی Joker 2019  فیلم خارجی جوکر ۲۰۱۹ با کیفیت عالی توضیحات درمورد فیلم جوکر: ژانر: جنایی، درام، هیجان انگیز  زبان: دوبله فارسی و انگلیسی مدت ز

دانلود رایگان فیلم سینمایی جوکر با دوبله فارسی Joker 2019  فیلم خارجی جوکر ۲۰۱۹ با کیفیت عالی توضیحات درمورد فیلم جوکر: ژانر: جنایی، درام، هیجان انگیز  زبان: دوبله فارسی و انگلیسی مدت ز

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
دانلود رایگان فیلم سینمایی جوکر با دوبله فارسی Joker 2019 
خلاصه داستان :

دانلود رایگان فیلم سینمایی جوکر با دوبله فارسی Joker 2019 

فیلم خارجی جوکر ۲۰۱۹ با کیفیت عالی

توضیحات درمورد فیلم جوکر:

ژانر: جنایی، درام، هیجان انگیز 

زبان: دوبله فارسی و انگلیسی

مدت زمان: 02:01:49 

تاریخ انتشار: 2019

امتیاز: 8.4 از 977,280 رای در سایت IMDb

محصول: آمریکا

کارگردان: Todd Phillips

بازیگران: Joaquin Phoenix, Zazie Beetz, Robert De Niro


خلاصه فیلم جوکر:

شرح داده شده درباره داستان فیلم به نظر می‌آید که اشاره‌ای است به فیلم "جوکر" (Joker) که در سال 2019 منتشر شد. در این فیلم، شخصیت آرتور فلک، بازی شده توسط خواکین فینیکس، یک زندگی طاقت‌فرسا دارد و با چالش‌های مختلف اجتماعی مواجه است. اختلالی که شما به آن اشاره کردید، که وی را به خندیدن‌های نامناسب و هیستری‌وار در شرایط استرس‌زا مجبور می‌کند، بخش محوری داستان است و بر توانایی او برای یافتن همدردی در جامعه تأثیر می‌گذارد.

فیلم تصویرگر افول یک مرد و تحول او به شخصیت منفی "جوکر" می‌باشد. فرایند برانگیخته شدن خشم و ناامیدی درونی آرتور و تحول او به یک سمبل شورشی علیه بی‌عدالتی‌های اجتماعی و اقتصادی به تصویر کشیده می‌شود. این فیلم تنها داستان یک ضدقهرمان را روایت نمی‌کند، بلکه به گونه‌ای پنجره‌ای به جامعه‌ای شکست‌خورده نیز باز می‌کند که در آن، تراکم بالای فقر و جرم و جنایت، روی افراد حاشیه‌نشین تأثیرات عمیق و وخیمی دارد. 

"جوکر" به عنوان یک فیلم مستقل که بر مبنای دنیای کمیک‌های DC ساخته شده، موفقیت‌های بسیاری را در جشنواره‌ها و اکران‌های سینمایی به دست آورد و باعث شد تا بحث‌های فراوانی در مورد موضوعات مربوط به سلامت روانی و اثرات اجتماعی-اقتصادی بر شکل‌گیری شخصیت‌های جنایت‌پیشه شکل گیرد.

ارائه شده از وبسایت 42 مووی


تریلر فیلم جوکر


لینک های دانلود فیلم جوکر

(نسخه رایگان دوبله فارسی سانسور شده)

دانلود نسخه 1080p با حجم 1.88 گیگابایت

دانلود نسخه 720p با حجم 985 مگابایت

دانلود نسخه 480p با حجم 468 مگابایت

فیلم جوکر


درباره فیلم جوکر:

"جوکر" ساخته تاد فیلیپس در واقع یک اثر هنری جسورانه و تأثیرگذار است که نه تنها به عنوان یک فیلم موفق در دنیای ابرقهرمانان مطرح می‌شود، بلکه با نگاهی عمیق‌تر به چگونگی تکامل یک ابرشرور در محیطی فاسد و بی‌رحم به گونه‌ای کاملاً متمایز از دیگر آثار دنیای سینمایی دی‌سی ابراز وجود می‌کند. داستان فیلم، که بر روی تنهایی، بیگانگی و انزوای اجتماعی تمرکز دارد، به لطف بازی درخشان خواکین فینیکس و کارگردانی ماهرانه فیلیپس مورد تشویق فراوان قرار گرفت.

جوکر با اعتبار سازی جدیدی از این شخصیت معروف و برجسته کردن حواشی اجتماعی که می‌تواند به شکل‌گیری ذهنیت یک شرور منجر شود، موفقیت عظیمی در گیشه کسب کرد. فیلم به خوبی عمق یک نمایش روان‌شناختی را با عناصری از یک تراژدی اجتماعی تعادل بخشید و توانست علاوه بر پیروزی در جشنواره فیلم ونیز، فروش گیشه‌ای بی‌سابقه‌ای را تجربه کند و رکورد فروش برای فیلم‌های درجه R را بشکند.

علاوه بر این، ستایش‌های فیلم از منظر فیلم‌نامه‌نویسی، کارگردانی و بازیگری، "جوکر" را به یکی از معتبرترین و مهم‌ترین آثار سینمایی سال‌های اخیر تبدیل کرد. این فیلم به دلیل موضوع، پیام و تأثیرگذاری‌اش، بحث‌ها و تأملات فراوانی را در بین مخاطبان و منتقدان سینما پدید آورد.

ارائه شده از وبسایت 42 مووی


توضیحات / دانلود گزارش کد : 43

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان