42 مووی | مرجع دانلود و تماشای آنلاین فیلم و سریال

http://42movie.ir/

دانلود انیمیشن Heroes of the Golden Masks 2023

دانلود انیمیشن قهرمانان ماسک های طلایی با دوبله فارسی Heroes of the Golden Masks 2023 کارتون قهرمانان ماسک های طلایی ۲۰۲۳ با کیفیت عالی توضیحات درمورد انیمیشن قهرمانان ماسک

دانلود انیمیشن قهرمانان ماسک های طلایی با دوبله فارسی Heroes of the Golden Masks 2023 کارتون قهرمانان ماسک های طلایی ۲۰۲۳ با کیفیت عالی توضیحات درمورد انیمیشن قهرمانان ماسک

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
دانلود انیمیشن Heroes of the Golden Masks 2023
خلاصه داستان :

دانلود انیمیشن قهرمانان ماسک های طلایی با دوبله فارسی Heroes of the Golden Masks 2023

کارتون قهرمانان ماسک های طلایی ۲۰۲۳ با کیفیت عالی

توضیحات درمورد انیمیشن قهرمانان ماسک طلایی:

ژانر: ماجرایی، فانتزی

زبان: انگلیسی زیرنویس فارسی + دوبله فارسی

مدت‌: 82 دقیقه

محصول: آمریکا و چین

امتیاز: 7.6 از 10

انتشار: 2023


خلاصه داستان انیمیشن قهرمانان ماسک طلایی:

انیمیشن "قهرمانان ماسک های طلایی" (Heroes of the Golden Masks) داستان فانتزی و ماجراجویانه‌ای را روایت می‌کند که با الهام از تاریخ و فرهنگ چین باستان پیوند خورده است. داستان حول شخصیت اصلی، چارلی، یک پسر یتیم و عادی که ناگهان به یک جهان جادویی منتقل می‌شود و با ابرقهرمانانی همراه می‌گردد که در تلاش برای محافظت از شهر خود در برابر یک شرور می‌باشند، می‌چرخد.

قهرمانی در رمز و راز ماسک‌های طلایی نهفته است که به پوشندگانشان قدرت‌های فراطبیعی می‌بخشد. مضمون به دست آوردن ماسک‌ها و استفاده از آن‌ها برای نیکی یا بدی، مرکزیت داستان را تشکیل می‌دهد و مبحثی کلاسیک در داستان‌های مربوط به قهرمانان ایفا می‌کند.

چنین داستانی عناصر مهمی نظیر جادوگری، قهرمانی، بزرگ‌شدن و شکل‌گیری هویت، و همچنین معنای درونی را به چالش می‌کشد؛ چراکه چارلی نه تنها با دشمنان بیرونی، بلکه با دشمنان درونی خود هم روبه‌رو می‌شود. در این راستا، اغلب شخصیت‌های اصلی در انیمیشن‌ها به عنوان قهرمانان ناخواسته افسانه‌ای تلقی می‌شوند که با چالش‌های اخلاقی روبرو می‌شوند و باید از میان مسیرهای متعدد، مسیری را که درست تلقی می‌کنند دنبال نمایند.

ارائه شده از وبسایت 42 مووی


تریلر انیمیشن Heroes of the Golden Masks 2023


لینک های دانلود انیمیشن

(نسخه دوبله فارسی تصویر دنیای هنر)

پخش آنلاین

[دانلود کیفیت 1080p HQ با حجم 1.98 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.44 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 720p با حجم 753 مگابایت]

[دانلود کیفیت 480p با حجم 536 مگابایت]


درباره انیمیشن Heroes of the Golden Masks 2023:

انیمیشن "قهرمانان ماسک های طلایی" (Heroes of the Golden Masks) یک ماجرای فانتزی و مهیج به نظر می‌رسد که در آن ترکیبی از کمدی، ماجراجویی، علمی تخیلی و خانوادگی را به تصویر می‌کشد. داستان در خصوص پسری یتیم به نام چارلی است که به کمک نیروی جادویی به دوران باستان چین منتقل می‌شود و توسط گروهی از ابرقهرمانان برگزیده می‌شود تا به آن‌ها در مقابله با شرارت و دفاع از شهریان کمک کند.

قهرمانان ماسک طلایی

این انیمیشن به کارگردانی شان پاتریک اورلی، که پیش از این در پروژه‌های دیگری چون "اپکس" و "پاندا در برابر بیگانگان" فعالیت داشته، هدایت شده و توسط یک گروه بزرگ از نویسندگان و تهیه‌کنندگان با تجربه ساخته شده است. صداپیشگی این انیمیشن را هنرمندان شناخته‌شده‌ای چون ران پرلمن و پاتون اسوالت به عهده گرفته‌اند که می‌تواند به جذابیت اثر بیفزاید.

قهرمانان ماسک طلایی

جایزه‌ها و نامزدی‌های کسب شده توسط "قهرمانان ماسک های طلایی"، به ویژه در جشنواره‌هایی چون Leo Awards، نشان از کیفیت بالای کارگردانی، صداپیشگی و طراحی شخصیت‌ها در این انیمیشن دارد و این که اثر مورد استقبال قرار گرفته و توانسته در دلعام منتقدین و تماشاگران جای بگیرد.

قهرمانان ماسک طلایی

همانطور که ذکر شد، انیمیشن "قهرمانان ماسک های طلایی" در سطح بین‌المللی از طریق پلتفرم‌های مختلف اینترنتی عرضه شده و دسترسی به آن برای افراد علاقمند فراهم آمده است. بنابراین، علاقمندان به این سبک می‌توانند برای تماشای انیمیشن با زبان اصلی و زیرنویس فارسی به وبسایت "42 مووی" مراجعه کنند.


برای اطلاع شدن از آخرین اخبار فیلم و سریال در کانال تلگرامی ما عضو شوید

توضیحات / دانلود گزارش کد : 52

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان