42 مووی | مرجع دانلود و تماشای آنلاین فیلم و سریال

http://42movie.ir/

دانلود فیلم گونتور کارام 2024 Guntur Kaaram

دانلود فیلم هندی گونتور کارام با زیر نویس فارسی 2024 Guntur Kaaram دانلود فیلم هندی گونتور کارام با کیفیت عالی توضیحات فیلم گونتور کارام : نام: گونتور کارام 2024 Guntur Kaaram ژانر: اکشن . درام .

دانلود فیلم هندی گونتور کارام با زیر نویس فارسی 2024 Guntur Kaaram دانلود فیلم هندی گونتور کارام با کیفیت عالی توضیحات فیلم گونتور کارام : نام: گونتور کارام 2024 Guntur Kaaram ژانر: اکشن . درام .

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
دانلود فیلم گونتور کارام 2024 Guntur Kaaram
خلاصه داستان :

دانلود فیلم هندی گونتور کارام با زیر نویس فارسی 2024 Guntur Kaaram

دانلود فیلم هندی گونتور کارام با کیفیت عالی

توضیحات فیلم گونتور کارام :

نام: گونتور کارام 2024 Guntur Kaaram

ژانر: اکشن . درام . خانوادگی

انتشار: 2024

زبان: هندی با زیر نویس فارسی

امتیاز: 5.9

محصول: هند

سایت منتشرکننده: 42 مووی

کارگردان: Trivikram Srinivas

نویسنده: Trivikram Srinivas

بازیگران: Mahesh Babu, Prakash Raj, Ramya Krishnan


خلاصه داستان فیلم گونتور کارام :

گونتور کارام 2024 Guntur Kaaram گونتور کرم، پادشاه دنیای اموات شهر گونتور را تعقیب می کند، زیرا عاشق روزنامه نگاری می شود که برای افشای فعالیت های غیرقانونی در شهر کار می کند.

ارائه شده از وبسایت 42 مووی


تریلر فیلم گونتور کارام


لینک های دانلود

(سانسور شده با زیرنویس فارسی چسبیده)

[دانلود کیفیت 1080p HQ با حجم 3.3 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 1080p با حجم 2.4 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 720p با حجم 1.2 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 480p با حجم 881 مگابایت]


درباره فیلم گونتور کارام :

گونتور کارام گواه قطعی این است که ماهش بابو در فرم می تواند ما را به یک فیلم 159 دقیقه ای بدون احساس خستگی متصل کند. خوب، گمراه کننده به نظر می رسد. بیایید دوباره بیان کنیم… ماهش بابو، در فرم درجه یک، تنها عامل رهایی بخش Guntur Kaaram تری‌ویکرام است که از تبدیل شدن آن به ساعتی خسته‌کننده جلوگیری می‌کند. بله، دقیق تر به نظر می رسد. بزرگترین و موردانتظارترین فیلم این فصل سانکرانتی/پنگال، گونتور کارام اساساً جشنی است از سوپراستار تالیوود و هر چیزی که با ستاره شدن او مرتبط است. تری‌ویکرام ماهش بابو را جلو و در مرکز نگه می‌دارد و هرگز به مخاطب فرصتی برای از دست دادن نمی‌دهد.

فیلم گونتور کارام

او. فیلم با یک فلاش بک آغاز می‌شود و فصلی تاریک از دوران کودکی رامانا (ماهش بابو) را به نمایش می‌گذارد که به قیمت تمام شدن پدرش ساتیام (جایارام) و مادرش واسوندهارا (رامیا کریشنان) تمام می‌شود: پدرش به جرم قتل زندانی می‌شود و مادرش او را رها می‌کند. . در حالی که رامانا با خانواده پدری‌اش در گونتور بزرگ می‌شود، مادرش به حیدرآباد باز می‌گردد. ، به دستور پدرش ونکاتا سوامی (پراکاش راج) وارد سیاست می شود و در نهایت وزیر قانون می شود. با گذشت سالها، رامانا که اکنون در تجارت فلفل جا افتاده است، انبار بزرگی را در گونتور مدیریت می کند. ساتیام پس از گذراندن دوران محکومیت خود، با کمترین تماس با دنیای بیرون در اتاق خود محبوس می شود. در همین حال، خانواده واسونهارا به دنبال امضای رامانا در مورد توافق هستند و تمام روابط خود را با مادرش قطع می کنند. هدف از این حرکت سلب وضعیت وارث قانونی اوست و به پسر واسونهارا از ازدواج دومش اجازه می‌دهد میراث سیاسی او را به ارث ببرد. علیرغم رویکرد سرد واسونهارا نسبت به او، رامانا در جستجوی توضیحی برای رها شدن خود مصمم است. در همین حال، ونکاتا سوامی از تاکتیک‌های مختلفی برای جدا کردن واسونهارا و رامانا استفاده می‌کند، اما از عقب‌نشینی امتناع می‌کند.

فیلم گونتور کارام

شما می‌توانید نسخه زبان اصلی فیلم که مرا به سوی تو می آورد را با ‌لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت 42 مووی دوستی ها دانلود و تماشا کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 137

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان