42 مووی | مرجع دانلود و تماشای آنلاین فیلم و سریال

http://42movie.ir/

دانلود فیلم چیز های بیچاره Poor Things 2023

دانلود فیلم موجودات بیچاره با زیرنویس فارسی Poor Things 2023 WEB-DL فیلم موجودات بیچاره ۲۰۲۳ با کیفیت عالی توضیحات فیلم موجودات بیچاره :  نام: موجودات بیچاره – Poor Things ژانر: تخ

دانلود فیلم موجودات بیچاره با زیرنویس فارسی Poor Things 2023 WEB-DL فیلم موجودات بیچاره ۲۰۲۳ با کیفیت عالی توضیحات فیلم موجودات بیچاره :  نام: موجودات بیچاره – Poor Things ژانر: تخ

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
دانلود فیلم چیز های بیچاره Poor Things 2023
خلاصه داستان :

دانلود فیلم موجودات بیچاره با زیرنویس فارسی Poor Things 2023 WEB-DL

فیلم موجودات بیچاره ۲۰۲۳ با کیفیت عالی

توضیحات فیلم موجودات بیچاره

نام: موجودات بیچاره – Poor Things

ژانر: تخیلی، عاشقانه، کمدی

سال انتشار: 2023

زبان: انگلیسی با زیرنویس فارسی

مدت: 82 دقیقه

سایت منتشر کننده: 42 مووی

کیفیت: 1080p & 720p & 480p

محصول: مشترک آمریکا، ایرلند و بریتانیا

امتیاز: 8.3

کارگردان: یورگوس لانتیموس

نویسندگان: تونی مک نامارا . آلاسدیر گری

بازیگران: اما استون . مارک روفالو


خلاصه داستان فیلم موجودات بیچاره :

فیلم "Poor Things 2023 : زندگی‌های سخت" 2023 داستان زنی جوان به نام بلا باکستر را روایت می‌کند (با ایفای نقش توسط اما استون) که توسط دانشمندی نابغه ولی عجیب به نام گادوین باکستر (بازی شده توسط ویلم دفو) دوباره به زندگی بازمی‌گردد. بلا، که برای آموختن و کشف جهان اطرافش بی‌قرار است، به همراه وکیلی زیرک به نام دانکن ودربرن (با ترجمه‌ی مارک رافلو)، در یک سفر ماجراجویانه هیجان‌زده به سراسر جهان رهسپار می‌شود.


تریلر فیلم موجودات بیچاره


(سانسور شده با زیرنویس فارسی چسبیده)

پخش آنلاین

[دانلود کیفیت 1080p HQ با حجم 2.08 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.51 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 720p با حجم 788 مگابایت]

[دانلود کیفیت 480p با حجم 553 مگابایت]


درباره فیلم موجودات بیچاره :

فیلم سینمایی "موجودات زار یا دربدری‌ها" (Poor Things) یک اثر در ژانرهای علمی-تخیلی، رمانتیک، کمدی و درام است که در سال 2023 توسط کشورهای آمریکا، ایرلند و بریتانیا تولید شده. کارگردانی این فیلم را یورگوس لانتیموس (Yorgos Lanthimos) بر عهده داشته و توسط سه کمپانی بزرگ یعنی Element Pictures، Film4 و Fruit Tree به تولید رسیده است.

فیلم موجودات بیچاره

فیلمنامه این اثر توسط تونی مک‌نامارا نگاشته شده و بازیگرانی نامدار چون اما استون، مارگارت کوالی، ویلم دفو، مارک رافلو و دیگر ستارگان در آن حضور دارند. این فیلم بر پایه رمانی با همین نام نوشته آلاسدایر گری در سال 1992 میلادی ساخته شده و از تاریخ 8 سپتامبر 2023 در سینماهای آمریکا و پس از آن در کشورهایی چون انگلستان و فرانسه به نمایش درآمده است. همچنین، نسخه زبان اصلی این فیلم به همراه زیرنویس فارسی برای علاقه‌مندان در دسترس قرار گرفته است. فیلم "موجودات زار" نه تنها دومین همکاری بین یورگوس لانتیموس و اما استون پس از فیلم موفق "سوگلی" (The Favourite) که استون را به عنوان یک نامزد اسکار معرفی کرد، بلکه سومین همکاری بین استون و مک‌نامارا پس از "سوگلی" و "کروئلا" (Cruella) در سال 2021 است. این فیلم با تدوینی از یورگوس ماوروپساریدیس و فیلمبرداری توسط رابی رایان، قصد دارد تجربه‌ای منحصربه‌فرد و تماشایی را برای بینندگان فراهم آورد.

فیلم موجودات بیچاره

می‌توانید نسخه دوبله فارسی و سانسور شده این فیلم جذاب را با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده را از وبسایت 42 مووی تماشا کنید.


برای اطلاع شدن از آخرین اخبار فیلم و سریال در کانال تلگرامی ما عضو شوید

توضیحات / دانلود گزارش کد : 182

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان