42 مووی | مرجع دانلود و تماشای آنلاین فیلم و سریال

http://42movie.ir/

دانلود رایگان فیلم جان ویک ۴ با دوبله فارسی John Wick: Chapter 4 2023 (باکیفت عالی)

دانلود رایگان فیلم جان ویک ۴ John Wick: Chapter 4 2023 (با دوبله فارسی) توضیحات درمورد فیلم جان ویک 4: ژانر: اکشن، جنایی، هیجان‌انگیز زبان: دوبله فارسی  مدت زمان: 169 دقیقه کارگردان: چ

دانلود رایگان فیلم جان ویک ۴ John Wick: Chapter 4 2023 (با دوبله فارسی) توضیحات درمورد فیلم جان ویک 4: ژانر: اکشن، جنایی، هیجان‌انگیز زبان: دوبله فارسی  مدت زمان: 169 دقیقه کارگردان: چ

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
دانلود رایگان فیلم جان ویک ۴ با دوبله فارسی John Wick: Chapter 4 2023 (باکیفت عالی)
خلاصه داستان :

دانلود رایگان فیلم جان ویک ۴ John Wick: Chapter 4 2023

(با دوبله فارسی)

توضیحات درمورد فیلم جان ویک 4:

ژانر: اکشن، جنایی، هیجان‌انگیز

زبان: دوبله فارسی 

مدت زمان: 169 دقیقه

کارگردان: چاد استاهلسکی

نویسنده:  شی هتن و مایکل فینچ

محصول: آمریکا 

سال انتشار: 2023

امتیاز فیلم : 8.2 از 10

خلاصه داستان: 

در جدیدترین فصل از مجموعه فیلم‌های "جان ویک" با عنوان "John Wick: Chapter 4" - که در سال 2023 اکران شد - شاهد هستیم که جان ویک، مأمور سابق و کارآزموده، آماده است تا با خشم فزاینده‌ای به مبارزه با رؤسای خائن خود بپردازد که به دنبال نابودی کامل او هستند. در این نبرد، جان ویک با همراهی یک دوست قدیمی که در جریان درگیری‌های پیشین زخم سنگینی برداشته، در مسیر انتقام و دفاع از خود قدم برمی‌دارد. او نه تنها با دشمنانی می‌جنگد که قتل او را به هدفی اصلی خود تبدیل کرده‌اند، بلکه با موانع و تعقیب و گریزهای نفس‌گیر دیگری نیز روبرو می‌شود. اما این تنها بخشی از داستان است و اتفاقات غیرمنتظره دیگری نیز در انتظار اوست و....

ارائه شده از وبسایت 42 مووی


تریلر فیلم جان ویک 4


لینک های دانلود (با دوبله فارسی)

دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 4.33 گیگابایت

دانلود نسخه 1080p با حجم 3.58 گیگابایت

دانلود نسخه 720p با حجم 1.79 گیگابایت

دانلود نسخه 480p با حجم 918 مگابایت


درمورد فیلم جان ویک 4: 

توسعه فیلم "جان ویک ۴" یا "جان ویک: فصل چهارم"، که یک داستان جنایی پرکشش و پر از هیجان است، تولید سال 2023 ایالات متحده و به کارگردانی چاد استاهلسکی، جدیدترین افزوده به مجموعه فیلم‌های پر طرفدار جان ویک می‌باشد. این فیلم که توسط Lionsgate، Summit Entertainment و Thunder Road Pictures منتشر شده، توسط مایکل فینچ و شی هتن و بر مبنای شخصیت‌هایی از قلم دریک کولستاد نوشته شده است.

کیانو ریوز در نقش اصلی با هنرمندانی نظیر لارنس فیشبرن، لنس ردیک، و دانی ین، همچنین با حضور جدیدی‌هایی چون رینا ساوایاما و شامیر اندرسون و بیل اسکارشگورد، همکاری دارد. پشتیبانی هنری از هیرویوکی سانادا، کلنسی براون و ایان مک‌شین در این فیلم نیز به چشم می‌خورد.

این فیلم که ادامه‌ی ماجراهای "جان ویک ۳: پارابلوم" است، نخستین نمایش خود را در تاریخ 24 مارس 2023 در سینماهای آمریکا داشته است. اگرچه قرار بود در تاریخ 21 مه 2021 به نمایش درآید، اما به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا و برخی مسائل تولید دیگر، نمایش فیلم موکول شد.

تصویربرداری فیلم در شهرهایی چون برلین و پاریس آغاز و در ژوئن 2021 به جریان افتاد، سپس در ژاپن و نیویورک ادامه یافت و سرانجام در اکتبر همان سال به اتمام رسید. برای دوست‌داران فیلم‌های اکشن و به خصوص طرفداران کیانو ریوز، امکان دسترسی و دانلود این فیلم با دوبله فارسی از وبسایت 42 مووی ممکن است.

John Wick 4


درمورد تولید فیلم جان ویک 4:

لاینزگیت با بروزرسانی متنی خبر از تولید "جان ویک: فصل چهارم" داد و به طرفداران اطلاع‌رسانی کرد که در تاریخ 21 مه 2021، شاهد بازگشت جان ویک خواهیم بود.

چاد استاهلسکی، کارگردان فیلم، در یک جلسه پرسش و پاسخ، تأیید نمود که در صورت استقبال مخاطبین از دنباله‌های قبلی، برای کارگردانی فیلم بعدی نیز حاضر خواهد شد. در حالی که در آن زمان حضور کیانو ریوز در قسمت جدید هنوز رسماً تأیید نشده بود، اما او اشاره کرد که تمایل دارد تا زمانی که مخاطبین علاقمند باشند، ادامه دهد.

استاهلسکی در مصاحبه‌ای با ایندی‌وایر، پیش‌بینی کرد که پایان فیلم چهارم "جان ویک" ممکن است خوشایند نباشد، و اظهار داشت که جان ویک، باوجود تمام سختی‌ها، همچنان مسیر دشواری را در پیش دارد. همچنین، او به سرنوشت شخصیت وینستون اشاره کرد و گذاشت تا تماشاگران خود تعبیری از آینده او داشته باشند.

دریک کولستاد، خالق این مجموعه، از نویسندگی فیلم کنار گذاشته شد و به جای او، شی هتن برای بازنویسی فیلمنامه استخدام شد. استاهلسکی همچنین دن والسر و ریکی استاب را برای کمک به نگارش فیلمنامه به کار گرفت.

با شیوع جهانی کووید-19 و مشغولیت‌های کیانو ریوز مرتبط با فیلم "رستاخیز ماتریکس"، تاریخ اکران فیلم چهارم "جان ویک" به ماه مه 2022 موکول شد.

John Wick 4

توضیحات / دانلود گزارش کد : 22

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان