42 مووی | مرجع دانلود و تماشای آنلاین فیلم و سریال

http://42movie.ir/

دانلود فیلم بومی Bhoomi 2021

دانلود فیلم هندی بومی با دوبله فارسی Bhoomi 2021 WEB-DL فیلم سینمایی بومی ۲۰۲۱ با کیفیت عالی توضیحات فیلم بومی : نام: بومی – Bhoomi ژانر: اکشن، درام سال انتشار: 2021 زبان: دوبله

دانلود فیلم هندی بومی با دوبله فارسی Bhoomi 2021 WEB-DL فیلم سینمایی بومی ۲۰۲۱ با کیفیت عالی توضیحات فیلم بومی : نام: بومی – Bhoomi ژانر: اکشن، درام سال انتشار: 2021 زبان: دوبله

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
دانلود فیلم بومی Bhoomi 2021
خلاصه داستان :

دانلود فیلم هندی بومی با دوبله فارسی Bhoomi 2021 WEB-DL

فیلم سینمایی بومی ۲۰۲۱ با کیفیت عالی

توضیحات فیلم بومی :

نام: بومی – Bhoomi

ژانر: اکشن، درام

سال انتشار: 2021

زبان: دوبله فارسی

سایت منتشرکننده: 42 مووی

کیفیت: 1080p & 720p & 480p

مدت‌‌: 111 دقیقه

محصول: کشور هندوستان

امتیاز: 4.7 از 10

کارگردان: لکشمن

نویسنده: لکشمن

تهیه کننده: سجتا واجیاکمار

آهنگساز: دی ایمان

مدیر فیلمبرداری: دادلی

بازیگران: جایام راوی، نیدهی آگاروال، سارانیا پونوانان، تامبی رامایاش، رادها راوی، رونیت روی و ساتیش


خلاصه داستان فیلم بومی :

سینمایی "بومی" محصول سال 2021، قصه‌ای است از یک متخصص هوافضا که در ناسا کار می‌کرده و به نام بومیناتان شناخته می‌شود. این داستان او را دنبال می‌کند هنگامی که به دهکده‌ای در تامیل نادو، جایی که از بی‌آبی رنج می‌برد و با بحران‌های متعدد مواجه است، بازمی‌گردد. بومیناتان با عزمی راسخ تصمیم می‌گیرد در برابر نیروهای مخرب از جمله شرکت‌های زیان‌آور و سیاستمداران فاسدی که برای مشکلات اهالی روستایش مسئول هستند، ایستادگی کند.


تریلر فیلم بومی


(نسخه دوبله فارسی)

پخش آنلاین

[دانلود کیفیت 1080p HQ با حجم 2.80 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 1080p با حجم 2.00 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 720p با حجم 1.03 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 480p با حجم 749 مگابایت]


درباره فیلم بومی :

فیلم "بومی" (Bhoomi) که گاهی با کد (Niranjanoj3474) نیز شناسایی می‌شود، یک ساخته سینمایی حماسی و دراماتیک از صنعت فیلمسازی هند در سال 2021 است. کارگردانی این اثر بر عهده لاکشمن بوده و تولید آن را شرکت Home Movie Makers به عهده داشته است.

فیلم هندی بومی

لاکشمن همچنین مسئولیت نویسندگی فیلمنامه را برعهده گرفته و این فیلم با استقبال چهره‌های شناخته‌ شده‌ای چون جایام راوی، نیدهی آگاروال، سارانیا پونوانان، تامبی رامایاش، رادها راوی، رونیت روی، ساتیش و جان ویجی روبرو شده است. این فیلم ابتدا در 14 ژانویه 2021 در سینماهای هند به نمایش درآمد و پس از آن از طریق سرویس Disney+ Hotstar به صورت دیجیتالی در هند، ایالات متحده و کشورهای دیگر ارائه شد. نقدها نسبت به فیلم متغیر بوده، با برخی از بینندگان و منتقدین که اجراهای قوی بازیگران، کیفیت ساخت و صحنه‌های مهیج اکشن را تحسین کرده‌اند، در حالی که برخی دیگر از داستان پیش‌بینی‌پذیر، نوشتار فیلمنامه و بخش‌های رمانتیک فیلم انتقاد کرده‌اند. داستان فیلم حول محور شخصیت بومیناتان، یک فضانورد ناسا می‌چرخد که پیش از انجام مأموریتی به مریخ، به دهکده خود بازمی‌گردد تا مأموریتی نیمه‌تمام را به اتمام برساند و به هم‌دهکده‌ای‌هایش کمک کند.

فیلم هندی بومی

این فیلم جذاب و دیدنی با دوبله فارسی و نسخه زبان اصلی (که ممکن است سانسور شده باشد) به همراه زیرنویس فارسی، از طریق وبسایت 42 مووی قابل دانلود و تماشا است.


برای اطلاع شدن از آخرین اخبار فیلم و سریال در کانال تلگرامی ما عضو شوید

توضیحات / دانلود گزارش کد : 191

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان